Fundació Carulla

Premis d’Educació en el Lleure (Estímul)

Formulari per presentar la idea o projecte
Pas 1/1: Dades de l'entitat

Sou entitats del lleure educatiu compromeses? Teniu identificades necessitats en el grup o a l’entorn i en porteu una de cap?

Doncs ompliu aquest breu formulari i enllaceu-hi els vostres vídeos presentant-nos les vostres propostes per fer realitat aquest projecte capaç de dinamitzar, cohesionar i transformar el vostre entorn.

(Localització, activitats, trajectòria, etc. Màxim 2.000 caràcters.)

(Expliqueu la proposta de forma sintètica. Màxim 2.000 caràcters.)

(Màxim 2.000 caràcters.)

(Podeu utilitzar la plataforma que preferiu: YouTube, Vimeo, etc. Si es requereix contrasenya, adjunteu l’enllaç)